Přišla historka od Marfie z VOL v slovenskej reči:
Volal zákazník na hotline: "Prepáčtě, ale mě sa ukazuje na obrazovke taký
hen ten oný Press any key ... a ja neviem, kde ten any key je!"
Přiznám se, že jsem trochu natvrdlý nebo neznám jistá specifika slovenčiny. Já si tu historku vykládám tak, že onen zákazník nevěděl, kde má jistá Ana jisté tlačítko... Pokud je to nějak jinak, ozvi se, milá Marfie. Ahasweb děkuje za příspěvek.[29.7.98]
|
Diskety: Telefonuje jistá dáma na hotline: "Promiňte, ale ta třetí instalační disketa mě jaksi nejde zastrčit do počítače." "No,...a co ta druhá disketa?" "No víte, ona už ta druhá disketa tam moc nešla dobře zastrčit, ale tu třetí, tu tam už opravdu nedostanu..."[28.6.98]
|
Ještě o disketách. Telefonuje jiná jistá dáma na hotline: "Promiňte, ale já tady čtu v té příručce: ...vložte měkký disk... ale co je to ten měkký disk?" "No to je přece disketa!" zněla odpověď. "Ale pane, disketa je přece tvrdá! Mě nebudete učit, co je měkké a co tvrdé!"[25.6.98]
|
PROPSY - časopis pro psychology uvádí tuto historku: Jistá starší
dáma svolávala v rodinném domku všechny členy rodiny k jídlu poklepáváním na
radiátory. Doprovázela to slovy: "Moje snacha má na
svolávání e-mail, já aspoň ten email."[27.5.97]
Přestěhovali paní Novákovou do nové kanceláře a přidělili jí
jiný počítač. Druhý den volala pracovníka technické podpory uživatelů PC:
"Pane kolego, počítač pracuje normálně, všechno je O.K. Postrádám ale ten
báječný výsuvný stojánek na kávu, který jsem měla u
minulého počítače." Vysvětlení: její nový počítač nemá jednotku CDROM...
|
Ptám se na školení uživatelů PC: "Řekněte mi, milé dámy,
co by pro vás bylo nejvhodnější vidět na obrazovce?" "Nic, odpověděla
nejšikovnější z přítomných. Já tam nepotřebuju vidět nic,
protože se tam nedívám. Dívám se do dokladu a klepu to z klávesnice. Dívám
se tam jenom, když to zapíská jako že jsem se spletla. Pak by tam snad mohlo být,
cože jsem zkazila." Nezbývá než souhlasit. Méně je často více...
|
|